به نام ایزد بارانیک وقت هایی باید دست از همه چیز بکشی از همه مهم تر افکارت .و بنشینی کاری که دوست داری انجام دهی؛فیلمی ببینی،آهنگی گوش دهی ،چیزی بخری،یا چیزی بخوری یا...و بعد از دو یا سه ساعت برگردی و دوباره شروع کن،فکر کن،زندگی کن،و...شاید کمی بهتر شدی شاید تو ،هم مثل همه در افکارت زندانی بوده ایی.و این بدترین زندان جهان است.خودت را آزاد کن و بعد از آن به افکارت رنگ و بوی تازه ایی بده.شاید %1 بهتر شدی.%1 هم یک درصد است.چه بسیار انسان ها که با این %1 ها از مرگ نجات یافته اند.نوشته اثر خودم هست .کپی با ذکر منبع :boyehyas81.blogfa.comنوشته شده توسط سنا | لینک ثابت | وبلاگی با بوی یاس......
ما را در سایت وبلاگی با بوی یاس... دنبال میکنید
برچسب: های,شیرین, نویسنده: بازدید: 239 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 12:31